• logo
  • osnovna stranica
  • Općinski sud u Travniku

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Edukacija na temu “Vještine uspješne komunikacije”

    14.12.2023.

    Strateškim planom Općinskog suda u Travniku,kao jedan od postavljenih ciljeva ,istaknuta je edukaciju svih zaposlenika suda.

    U kontekstu prednjeg, u Općinskom sudu u Travniku održana je edukacija na temu “Vještine uspješne komunikacije”, koja se odvijala u tri grupe,kako bi svi uposlenici suda bili obuhvaćeni ovom edukacijom. Edukacija je započela 6.12.2023. ,za sljedeću grupu uposlenika edukaciju je organizirana na dan 7.12. I 11.12.2023.godine.

     Edukatorica je bila  Amila Ferušić Korkut, diplomirani psiholog i Geštalt psihoterapeut

     Komunikacija predstavlja izmjenu poruka između dvije ili više osoba. Ljudi kao socijalna bića imaju motiv za komunikacijom kako bi zadovoljili osnovne životne potrebe, kao što je potreba za pripadanjem, da budemo uvažavani i potrebu za samoaktualizacijom. Ako su komunikacijske vještine dobro razvijene, imamo mogućnost da uspostavimo odnos sa drugom osobom i da obezbijedimo uspješno prenošenje poruke.

    Uspostavljanjem vješte i uspješne komunikacije postižu se bolji radni rezultati i poboljšava se cjelokupna radna atmosfera.

    Prikazana vijest je na:
    93 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Edukacija na temu “Vještine uspješne komunikacije”

    14.12.2023.

    Strateškim planom Općinskog suda u Travniku,kao jedan od postavljenih ciljeva ,istaknuta je edukaciju svih zaposlenika suda.

    U kontekstu prednjeg, u Općinskom sudu u Travniku održana je edukacija na temu “Vještine uspješne komunikacije”, koja se odvijala u tri grupe,kako bi svi uposlenici suda bili obuhvaćeni ovom edukacijom. Edukacija je započela 6.12.2023. ,za sljedeću grupu uposlenika edukaciju je organizirana na dan 7.12. I 11.12.2023.godine.

     Edukatorica je bila  Amila Ferušić Korkut, diplomirani psiholog i Geštalt psihoterapeut

     Komunikacija predstavlja izmjenu poruka između dvije ili više osoba. Ljudi kao socijalna bića imaju motiv za komunikacijom kako bi zadovoljili osnovne životne potrebe, kao što je potreba za pripadanjem, da budemo uvažavani i potrebu za samoaktualizacijom. Ako su komunikacijske vještine dobro razvijene, imamo mogućnost da uspostavimo odnos sa drugom osobom i da obezbijedimo uspješno prenošenje poruke.

    Uspostavljanjem vješte i uspješne komunikacije postižu se bolji radni rezultati i poboljšava se cjelokupna radna atmosfera.